Van den vos

Campagnebeeld Maison Kitsuné X Olympia Le-Tan. © GF

Maison Kitsuné beleeft een renaissance. Het Parijse label met het kenmerkende vosje wil een nieuwe generatie modeliefhebbers aanspreken en brengt twee limited edition collecties uit, net op tijd voor de feestdagen. Zo heeft ontwerpster Olympia Le-Tan een capsulelijn getekend voor Maison Kitsuné, met chique en comfortabele stukken die net zo geschikt zijn voor thuis als om te schitteren aan de feestdis. Daarnaast heeft het huis samengewerkt met Eastpak voor een collectie tassen met camouflageprint. Zo mikt het label meteen via twee wegen op nieuwe potentiële klanten. Sluw als een vos? Alleszins slim.

maisonkitsune.com

Rugzak met oprolbare bovenkant en extra vakken, Maison Kitsuné X Eastpak, 210 euro.
Rugzak met oprolbare bovenkant en extra vakken, Maison Kitsuné X Eastpak, 210 euro. © GF

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content