Jean Sur Mer: 'Het is een raadsel waarom men nog altijd met tonijn en zalm kookt'

25/09/18 om 15:41 - Bijgewerkt om 16:19

Jan Kegels was al een Belgische pionier met zijn foodtrucks vol duurzame Noordzeevis, voortaan biedt hij de producten van Jean Sur Mer ook nog eens aan in een recycleerbare verpakking. 'We willen zo helpen om onze Noordzee en oceanen gezond te houden.'

Voldoende vis in gezonde oceanen: dat is de opzet van de Bewuste Visweek-campagne die van dinsdag 25 september tot maandag 1 oktober gevoerd wordt. Initiatiefnemers zijn natuurorganisatie WWF en onafhankelijke keurmerken ASC en MSC. Hun boodschap? Hoe meer seizoensgebonden je vis koopt, hoe beter voor de smaak van het product én hoe groter de garantie dat vissoorten niet bedreigd worden.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Knack-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Knack

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners