Bestsellers in remake

03/11/10 om 00:00 - Bijgewerkt op 30/03/18 om 12:01

In tijden van spaarzaamheid zoekt de klant die maar één keer geld wil uitgeven aan een goed verzorgingsproduct, zijn heil bij merken die hun sporen hebben verdiend. Tenminste, dat hopen die merken.

Morgen resultaat, graag

Er komt nogal wat uit het cosmeticalab tegenwoordig. Vaak gebaseerd op medisch onderzoek, waarbij genen worden ontrafeld en het geheim van de eeuwige jeugd bijna onthuld lijkt. Maar voorlopig moeten we vertrouwen op verzorgingsproducten die - hopelijk - doen wat ze beloven. Producten die al jaren op de bestsellerlijst staan, lijken de veiligste keuze. Maar zelfs die hebben het niet makkelijk. De klant van nu is ongeduldig en verwacht, mede door de snelle resultaten in de cosmetische geneeskunde, direct resultaat. Daarom updaten grote merken hun formules, ook om de klanten te laten weten dat zij in 'moderne' handen zijn.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Knack-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Knack

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners