Aerie, het ondergoedlabel dat focust op body positivity en weigert Photoshop te gebruiken, wil vrouwen overtuigen om zelfzeker in bikini op de foto te gaan. Iska Lawrence, een van de gezichten van het label, helpt daar een handje bij door op Instagram op te roepen om een bikinifoto te delen met de hashtag #AerieREAL. Voor iedere foto die gedeeld wordt met deze hashtag, schenkt het merk een dollar aan de National Eating Disorders Association.

En ook People Magazine verspreidt body positive vibes. Zij stellen dat een kledingmaat slechts een cijfertje is en dat gezondheid en schoonheid er niet door gedefinieerd wordt. Iskra poseert trots met een bordje met het cijfer '12' (44 in Europese maten) en vraagt aan haar volgers om hetzelfde te doen.

(LP)

Aerie, het ondergoedlabel dat focust op body positivity en weigert Photoshop te gebruiken, wil vrouwen overtuigen om zelfzeker in bikini op de foto te gaan. Iska Lawrence, een van de gezichten van het label, helpt daar een handje bij door op Instagram op te roepen om een bikinifoto te delen met de hashtag #AerieREAL. Voor iedere foto die gedeeld wordt met deze hashtag, schenkt het merk een dollar aan de National Eating Disorders Association. En ook People Magazine verspreidt body positive vibes. Zij stellen dat een kledingmaat slechts een cijfertje is en dat gezondheid en schoonheid er niet door gedefinieerd wordt. Iskra poseert trots met een bordje met het cijfer '12' (44 in Europese maten) en vraagt aan haar volgers om hetzelfde te doen. (LP)