40 vrouwen in alle vormen, kleuren en maten poseren voor onbewerkte Aerie Spark campagne
Het Amerikaanse lingeriemerk Aerie haalt in een nieuwe campagne een diverse groep van veertig vrouwen voor de lens. De campagnevideo bulkt van de vrouwen die zelfvertrouwen en kracht uitstralen.
Steeds meer merken lijken in te zien dat reclamecampagnes baat hebben bij een gevarieerde modellencast. Aerie staat op de frontlijn van deze beweging. In een nieuwe campagne vroegen ze een mix van professionele modellen, artiesten, bloggers, ontwerpers en Aerie fans om te schitteren in hun lingerie. Bovendien worden de gelegenheidsmodellen, zoals steeds bij Aerie, achteraf niet bewerkt met Photoshop.
Modellen Iskra Lawrence, Barbie Ferreira en Fo Porter werden vergezeld van vrouwen die gewoonlijk niet voor de camera staan van lingeriecampagnes, maar wel fan zijn van de boodschap die het merk Aerie uitdraagt. Op de tonen van ‘Love Yourself’ geven de vrouwen het beste van zichzelf tijdens de shoot.
‘Trek het je niet aan als je niet in een bepaalde groep thuishoort, het is veel leuker om uit de band te springen,’ klinkt het bij Aerie-ontwerpster Yecca Zeng. Wie zich na de video geïnspireerd voelt, kan een foto delen van zichzelf met een motiverende en empowerende boodschap en de hashtag #AerieREAL.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
(LP)
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier