Een merk met een missie

26/09/07 om 00:00 - Bijgewerkt op 30/03/18 om 14:25

Wat begon als een traditionele apotheek in New York, is na meer dan 150 jaar een hip beautymerk met een zending geworden, zowel ecologisch als filantropisch. Binnenkort opent het Amerikaanse Kiehl's een eigen winkel in Antwerpen.

Onze opdracht, die 35 jaar geleden werd neergeschreven, is heel duidelijk : een bedrijf moet meer doen dan alleen winst maken. Wij willen de gemeenschap helpen", zegt Rob Robillard, general manager van Kiehl's, voor de gelegenheid overgekomen naar België. "Dat doen wij enerzijds via liefdadigheid op drie domeinen : milieu, kinderen en aids- en hiv-bewustzijn. In de Antwerpse winkel komt een bord waarop mensen berichtjes kunnen hangen. We prob...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Knack-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Knack

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners