'Wat Jeremy Scott van Moschino kan, kunnen wij zelf ook,' moet McDonald's gedacht hebben. De AW14 collectie van Scott leek wel een reclamecampagne voor de fastfoodketen. En dus kopieert McDonald's het idee en brengt zelf producten op de proppen.

U kan kiezen tussen de sportieve aansluitende looks, regenlaarzen, een outfit voor je hond, behangpapier, beddengoed en een regenjas. Een totale Big Mac make-over is dus een droom die werkelijkheid kan worden. Helaas verschepen ze enkel naar Zweden, maar u heeft vast wel een hippe Scandinavische vriend die wat kronen wil spenderen aan een cadeautje. (LP)

bigmacshop.se

'Wat Jeremy Scott van Moschino kan, kunnen wij zelf ook,' moet McDonald's gedacht hebben. De AW14 collectie van Scott leek wel een reclamecampagne voor de fastfoodketen. En dus kopieert McDonald's het idee en brengt zelf producten op de proppen. U kan kiezen tussen de sportieve aansluitende looks, regenlaarzen, een outfit voor je hond, behangpapier, beddengoed en een regenjas. Een totale Big Mac make-over is dus een droom die werkelijkheid kan worden. Helaas verschepen ze enkel naar Zweden, maar u heeft vast wel een hippe Scandinavische vriend die wat kronen wil spenderen aan een cadeautje. (LP) bigmacshop.se