Snorkelbotjes van Christian Louboutin

Een voorbeeld de atletische trend of een mediastunt?

De wereldbefaamde Franse schoenenontwerper Christian Louboutin ontwierp een paar fluogele snorkellaarsjes. Speelde de ontwerper iets te sterk in op wat omschreven wordt als de atletische trend of is er simpelweg sprake van een geniale mediastunt? Op een hete zomerdag bezorgen de uit hetzelfde materiaal als een wetsuit vervaardigde enkellaarsjes de gemiddelde vrouw gegarandeerd zweetvoeten. Nochtans staat buiten kijf dat de Franse schoenenontwerper geniaal is.

Mediastunt?

Sinds hij in 1992 de onderkant van de schoenen in zijn collectie een glimmend rood kleurtje gaf, hebben vrouwen over de hele wereld honderden dollars veil voor een paar Louboutins. Het kan dus bijna niet anders of Christian Louboutin mikte met zijn ontwerp op een goed geplande mediastunt.

De snorkellaarsjes zullen ongetwijfeld het onderwerp van menig gesprek uitmaken en de pagina’s van talloze modemagazines opleuken. Of de knalgele laarsjes ook degelijk de straten zullen kleuren, is maar zeer de vraag. (JK)

Durvers kunnen de snorkellaarsjes bestellen via de website van Net-a-porter (682 euro).

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content