Het lijkt een succesformule voor Burberry: twee it-modellen waarvan de ene als mentor en de andere als succesvolle nieuwkomer kan gezien worden. Dunn en Campbell treden in de voetsporen van Delevingne en Moss als modellenduo voor het Britse modemerk.

Jourdan Dunn & Naomi Campbell, .
Jourdan Dunn & Naomi Campbell © .

Mario Testino was de fotograaf van dienst en koos voor een erg kleurrijke en vrolijke campagne. De twee modellen omhelzen elkaar en lijken het erg naar hun zin te hebben op de beelden. 'Naomi en Jourdan zijn twee iconische Britse modellen. Ze zijn sterk, prachtig en de perfecte gezichten voor onze nieuwe campagne. Het is, zoals altijd, een privilege om met hen te mogen werken,' aldus hoofdontwerper Christopher Bailey.

Voor Campbell is het de tweede samenwerking als gezicht van het label en Dunn mocht al vier keer de postergirl zijn voor Burberry. Hen samen voor de lens brengen, was een slim idee en leverde een erg wervende campagne op. (LP)

Het lijkt een succesformule voor Burberry: twee it-modellen waarvan de ene als mentor en de andere als succesvolle nieuwkomer kan gezien worden. Dunn en Campbell treden in de voetsporen van Delevingne en Moss als modellenduo voor het Britse modemerk.Voor Campbell is het de tweede samenwerking als gezicht van het label en Dunn mocht al vier keer de postergirl zijn voor Burberry. Hen samen voor de lens brengen, was een slim idee en leverde een erg wervende campagne op. (LP)