Chanel heeft een reputatie als het gaat om spectaculaire decors, ook dit keer stelden ze niet teleur. Omdat ze geen geschikt schip vonden waarop ze de show konden houden, werd een volledig cruiseschip van zo'n 100 m nagebouwd. Inclusief het geluid van meeuwen (gelukkig geen meeuwenpoep), een kade, een lichtspel dat leek op water, een sterrenhemel en stoom uit de schoorsteen.

Aan het einde van het defilé kwam Karl groeten met aan zijn zijde Virginie Viard, directeur van de studio. Meteen werd tijdens de after party, aan boord van het schip, opnieuw druk gespeculeerd over een mogelijk pensioen.

De show had alles wat je bij een Cruisecollectie kan voorstellen: inspiratie uit de scheepvaart gecombineerd met sportswear deluxe en zomerjurken met frisse blauwe prints.

Karl Lagerfeld voegde daar nog een vleugje sixties aan toe met minirokken en witte of zilverkleurige Mary Janes. Ook de codes van het huis waren talrijk aanwezig met vestjes in tweed, katoenen hemden met smokwerk, gestreepte broeken en baretten.

Chanel heeft een reputatie als het gaat om spectaculaire decors, ook dit keer stelden ze niet teleur. Omdat ze geen geschikt schip vonden waarop ze de show konden houden, werd een volledig cruiseschip van zo'n 100 m nagebouwd. Inclusief het geluid van meeuwen (gelukkig geen meeuwenpoep), een kade, een lichtspel dat leek op water, een sterrenhemel en stoom uit de schoorsteen. Aan het einde van het defilé kwam Karl groeten met aan zijn zijde Virginie Viard, directeur van de studio. Meteen werd tijdens de after party, aan boord van het schip, opnieuw druk gespeculeerd over een mogelijk pensioen. De show had alles wat je bij een Cruisecollectie kan voorstellen: inspiratie uit de scheepvaart gecombineerd met sportswear deluxe en zomerjurken met frisse blauwe prints. Karl Lagerfeld voegde daar nog een vleugje sixties aan toe met minirokken en witte of zilverkleurige Mary Janes. Ook de codes van het huis waren talrijk aanwezig met vestjes in tweed, katoenen hemden met smokwerk, gestreepte broeken en baretten.