1. Kith, New York
...

1. Kith, New YorkStreetwear van premium labels, gaande van het huismerk tot een aanbod van hippe kleding- en sneakermerken. kith.com 2. Ssense, MontrealDeze 'Net-a-Porter voor millennials' is een van de vijftig snelst groeiende bedrijven in Canada. Bestseller zijn Balenciaga's 'Kering'-T-shirt en de Gucci-heuptas. ssense.com 3. Machine-A, LondenEen mix van luxe en streetwear - van Margiela's Tabi's tot Vans x Alyx-sneakers. Millennials shoppen er statement pieces, de Z-generatie zoekt limited editions en collabs. machine-a.com 4. The Broken Arm, ParijsGosha Rubchinskiy en Nike liggen er naast Raf Simons en Comme des Garçons, aangevuld met boeken, magazines en objecten, koffie en food. the-broken-arm.com 5. Smets, LuxemburgSmets maakt deel uit van de Luxemburgse luxeketen (met een filiaal in Brussel) en biedt uiteenlopende high-end merken aan in mode, design, kunst en beauty. smets.lu 6. Antonioli, MilaanDe multimerkenboetiek bestaat al sinds 1987, maar krijgt vandaag vooral millennials en Gen-Z over de vloer, voor kleding van Balenciaga, Sacai en Raf Simons. antonioli.eu 7. Alara, LagosDe Nigeriaanse boetiek biedt een creatieve mix van gerenommeerde namen als Saint Laurent en lokale labels met wie de klanten zich kunnen identificeren. alaralagos.com 8. Asthik, KievDe Oekraïense high-end boetiek speelt in op de labelmania onder de jongere generatie, die merken als Yeezy, Off-White en Ienki Ienki wel weet te smaken. asthik.com 9. KM20, MoskouVaste waarden als Maison Margiela, Vetements en J.W. Anderson liggen hier naast jonge Russische designers als Gosha Rubchinskiy en Tigran Avetisyan. km20. ru 10. GR8, TokioDe conceptstore in het district Harajuku gaat voor avant-gardelabels, zoals Hyein Seo, Astrid Andersen, Shaun Samson en designercollabs, als Yeezy of Fenty. gr8. jp