Studenten van het London College of Fashion hebben hun creativiteit kunnen loslaten op de nieuwe duurzame en ethische make-uplijn van de The Bodyshop. Het resultaat heet 'Brush with Fashion' en bevat onder meer make-upborsteltjes die geïntegreerd zijn in de verpakking. Eigenlijk ging het om een kruisbestuiving van studenten uit verschillende richtingen zoals modeontwerp, illustratie, styling, make-up en fotografie.

"Het London College of Fashion staat wereldwijd bekend om zijn creativiteit en mode-expertise. Zijn sterk engagement voor duurzaamheid en het voortdurend uitdagen en in vraag stellen van de modewereld reflecteren precies de waarden waar The Body Shop voor staat", aldus Anna Massal, merk-en innovatiedirecteur bij de ethische beautyketen.

'Brush with Fashion' is te koop vanaf het voorjaar 2011.

AH.

Studenten van het London College of Fashion hebben hun creativiteit kunnen loslaten op de nieuwe duurzame en ethische make-uplijn van de The Bodyshop. Het resultaat heet 'Brush with Fashion' en bevat onder meer make-upborsteltjes die geïntegreerd zijn in de verpakking. Eigenlijk ging het om een kruisbestuiving van studenten uit verschillende richtingen zoals modeontwerp, illustratie, styling, make-up en fotografie. "Het London College of Fashion staat wereldwijd bekend om zijn creativiteit en mode-expertise. Zijn sterk engagement voor duurzaamheid en het voortdurend uitdagen en in vraag stellen van de modewereld reflecteren precies de waarden waar The Body Shop voor staat", aldus Anna Massal, merk-en innovatiedirecteur bij de ethische beautyketen. 'Brush with Fashion' is te koop vanaf het voorjaar 2011.AH.