"Ik ben in 2009 begonnen met T-shirts en sweaters. Daarna is Arte Antwerp op een organische manier uitgegroeid tot een volwaardig kledingmerk. Streetwear en stadscultuur zijn belangrijke inspiratiebronnen, maar mijn in...

"Ik ben in 2009 begonnen met T-shirts en sweaters. Daarna is Arte Antwerp op een organische manier uitgegroeid tot een volwaardig kledingmerk. Streetwear en stadscultuur zijn belangrijke inspiratiebronnen, maar mijn interesses zijn heel breed. Grafisch ontwerp, fotografie, architectuur, typografie, muziek: al die disciplines maken Arte Antwerp mee tot wat het is. Dat blijkt niet alleen uit de kleding, maar ook uit de expo's in onze winkel in de Kammenstraat en uit de creatieve samenwerkingen met mensen in wie we geloven. Onze doelgroep, voornamelijk twintigers en dertigers, waardeert dat ook. Die mensen zijn niet alleen op zoek naar mooie kleren, maar naar een merk met een heel universum. Ik voel me als ontwerper dan ook absoluut niet beperkt, de creatieve mogelijkheden zijn eindeloos. En ook de consument ziet mannenmode niet meer als een conservatieve, klassieke wereld. Zeker niet in ons segment: onze bomberjackets en hoodies worden ook gekocht door vrouwen, en in onze winkel krijgen we voortdurend de vraag wanneer we met een vrouwencollectie starten." shop.arte-antwerp.com