Helena Christensen lanceert lingeriecollectie

© Reuters

Het is al de vierde keer dat het topmodel samenwerkt met lingerielabel Triumph.

Het is al de vierde keer dat het topmodel samenwerkt met lingerielabel Triumph.

De samenwerking tussen Christensen en Triumph startte in 2012. Inmiddels is het al de vierde keer dat beide partijen met elkaar samenwerken. Dat schrijft style.com. Het bijzondere aan deze collectie is dat deze ook in de Verenigde Staten verkrijgbaar zal zijn, hetzij via een speciale webshop.

Het topmodel liet zich voor deze collectie inspireren door oude fotoboeken met naakte vrouwen, die ze vond op vlooienmarkten in New York. “De vrouwen in deze boeken zijn tijdloos, elegant, sensueel en mooi,” aldus Helena aan Style.com.

De collectie komt uit in de kleuren zeegroen, roze, lila en zwart. De kleuren verwijzen op hun beurt naar het geboorteland van het model in Scandinavië. “Zelf hou erg veel van lingerie”, aldus het model. Ze poseerde dan ook zelf voor de campagne. “Het is een collectie geworden waarbij de mooie delen van het lichaam worden geaccentueerd en waarbij de minder mooie delen worden gecamoufleerd.” (LVR)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content