Dita Von Teese voor Dita Eyewear
Burlesk danseres Dita Von Teese figureert samen met tattoo artiest Mark Mahoney in de nieuwe campagne van Dita Eyewear.
Burlesk danseres Dita Von Teese figureert volgende week in de nieuwe promotiefilm en printcampagne van brillenmerk Dita Eyewear. Dat schrijft WWD.
Dita Von Teese zal in de campagne te zien zijn aan de zijde van tattoo artiest Mark Mahoney. De nieuwe campagne van Dita Eyewear heet ‘Legends’ en is geïnspireerd door de old school Hollywoodglamour die Dita Von Teese zo typeert. De brillen van Dita Eyewear zijn heel populair bij sterren zoals Miley Cyrus, Rihanna en de Kardashians. Zangeres Beyoncé is dan weer fan van hun retro ‘cat-eye’ model.
“We hebben geluk dat we zoveel vrienden hebben met een unieke look”, zegt de oprichter van Dita Eyewear, Jeff Solorio. “Mark Mahoney, de eigenaar van de Shamrock Social Club in Hollywood, en Dita Von Teese belichamen de elegantie van vroeger, toen de mensen nog aandacht gaven aan de details van hun kledij, zoals hun bril.”
Het cultmerk uit Los Angeles zal ook een luxueuze lijn lanceren tijdens Mido show van 2014, een exclusieve beurs voor brillenontwerpers. De lijn zal Lancier By Dita Eyewear heten en de prijzen schommelen tussen €600 en €1.500. Dita Eyewear ontwerpt eveneens de brillenlijn voor ontwerper Thom Brown sinds 2011. (AV)
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier