Muziek en mode in nieuwe Benetton campagne

Bekijk hier exclusief de beelden van de nieuwe herfst-en wintercampagne van United Colors of Benetton.

De reclamecampagnes van United Colors of Benetton hebben in het verleden al voor heel wat controverse gezorgd. Deze keer besloten ze om een iets bravere campagne te lanceren, waarbij er een brug wordt geslagen naar de muziekwereld.

“De nieuwe 2013 Herfst-Winter campagne van United Colors of Benetton legt de focus op muziek om aan te tonen dat de toekomst in het samenbrengen van diversiteit ligt. Centraal in de campagne staan de kleurrijke vibes van zes jonge internationale iconen, in beeld gebracht door de gerenommeerde modefotograaf, Mikael Jansson”, zo klinkt het in het persbericht.

De campagne draait rond zes jonge talenten die tot de top behoren van de aanstormende mode-en muziekiconen. Zo zijn popzangeres Sky Ferreira, rapper Theophilus London, modellen Lily McMenamy, Chloe Norgaard, Soo Joo Park en Louis Simonon te zien in de foto’s. Deze laatste is trouwens ook de zoon van de bassist van The Clash.

“Dit is een campagne die verschillende culturen en ervaringen samenbrengt in een muzikale smeltkroes. Net zoals kleur, is muziek een manier om jezelf uit te drukken, om je eigen gevoelens over te brengen en het is in de eerste plaats een universele taal die iedereen verstaat”, zegt Alessandro Benetton, voorzitter van de Benetton Group.

De nieuwe campagne wordt in augustus 2013 gelanceerd en zal in alle grote internationale offline en online media verschijnen. (RDM)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content