"Diamonds are a girl's best friend". Dat moet het Nederlandse lingeriebedrijf Hunkemöller gedacht hebben bij de lancering van zijn nieuwe collectie 'Bodique', met daaraan gekoppeld een originele wedstrijd.

Deze luxelingeriecollectie ligt sinds kort in een beperkt aantal boetieks van Hunkemöller. Klanten kunnen daar strooibriefjes vinden waarop ze een sterke slogan mogen invullen. Wie de mooiste slagzin bedenkt, wint letterlijk een 'schitterende' prijs: een unieke 'juweel- BH' ter waarde van 1000 euro. Het gaat om een BH uit de luxecollectie, die dan wordt verrijkt met kostbare stenen. Wilt u kans maken op zo'n 'schitterend' décolleté, spoed u dan naar één van de deelnemende winkels.

Ruth Vanden Berghe

"Diamonds are a girl's best friend". Dat moet het Nederlandse lingeriebedrijf Hunkemöller gedacht hebben bij de lancering van zijn nieuwe collectie 'Bodique', met daaraan gekoppeld een originele wedstrijd.Deze luxelingeriecollectie ligt sinds kort in een beperkt aantal boetieks van Hunkemöller. Klanten kunnen daar strooibriefjes vinden waarop ze een sterke slogan mogen invullen. Wie de mooiste slagzin bedenkt, wint letterlijk een 'schitterende' prijs: een unieke 'juweel- BH' ter waarde van 1000 euro. Het gaat om een BH uit de luxecollectie, die dan wordt verrijkt met kostbare stenen. Wilt u kans maken op zo'n 'schitterend' décolleté, spoed u dan naar één van de deelnemende winkels.Ruth Vanden Berghe