Webshops geven voordelen tijdens ‘Dag van de Webshop’
Vandaag zetten meer dan 200 webshops hun klanten, tijdens ‘Dag van de Webshop’, in de bloemetjes. Onder de deelnemende webshops kan je onder meer Essentiel, Sasha, Ici Paris XL en Goldfish.be terugvinden.
Vandaag zetten meer dan 200 webshops hun klanten, tijdens ‘Dag van de Webshop’, in de bloemetjes. Onder de deelnemende webshops kan je onder meer Essentiel, Sasha, Ici Paris XL en Goldfish.be terugvinden.
Op 30 oktober kan je 24 uur lang genieten van tal van voordelen op uiteenlopende webshops. Het doel van dit initiatief is om het online winkelen, wat steeds meer consumenten gaan doen, in de kijker te zetten. Het is namelijk zo dat shoppen al lang niet meer uitsluitend fysiek gebeurt. Jaar na jaar raken webshops steeds meer ingeburgerd. Producten van verschillende oorsprong en met een ander doel, gaan vlotjes over de virtuele toonbank.
Om online winkelen nog meer in de kijker te plaatsen, organiseert ‘Dag van de Webshop’ op deze dag speciale promoties. Zo kan je op verschillende deelnemende online-boetieks terecht, met de promotiecode, voor acties. “Tegenwoordig kan men bijna alles online kopen, van op maat gemaakte blouses tot kleeftattoos en zwembaden. Door het organiseren van de Dag van de Webshop willen we de aandacht vestigen op de Belgische webshops en online shoppers op een leuke manier kennis laten maken met hen.”, zo vat Tom Dupon, mede-initiatiefnemer het samen.
De ‘Dag van de Webshop’ is intussen al aan de derde editie toe. Met meer dan 200 deelnemende webshops, is het uitgegroeid tot het grootste online shopping-event in België.
Meer informatie: ‘Dag van de Webshop’
(LVR)
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier