Jennifer Anniston investeert in haarproductenbedrijf Living Proof

12/10/12 om 15:28 - Bijgewerkt om 15:28

Bron: Knack Weekend

Actrice Jennifer Aniston, bekend van Friends en haar perfecte haardos, zal investeren in het bedrijf Living Proof, dat haarverzorgingsproducten produceert.

Jennifer Anniston investeert in haarproductenbedrijf Living Proof

© reuters

Jennifer Aniston is bekend om drie redenen: haar rol als 'Rachel' in Friends, haar eeuwige vete met Angelina Jolie en haar onvermogen een bad hair day te hebben. Toen ons ter ore kwam dat dit Goudlokje niet alleen haar gezicht maar ook haar portefeuille had geleend aan Living Proof Haircare waren we op z'n minst gezegd geprikkeld.

Aniston leerde de No Frizz Cream van Living Proof kennen via haar haarstylist -sterren hebben immers geen kappers- Chris McMillan. Sindsdien is ze helemaal verkocht. Ze fungeert in reclamecampagnes van het merk en heeft zelfs mee in het bedrijf geïnvesteerd. Voor Living Proof zal dit alvast mooie cijfers opleveren, want Aniston heeft de meest begerenswaardige lokken van heel Hollywood. De actrice kan kapselswitch of balayage ondergaan zonder te veroorzaken dat de halve wereldbevolking met haar foto naar de kapper gaat.

Aniston beseft dan ook heel goed wat voor impact haar goedkeuring voor een kleine firma als Living Proof zal betekenen, maar gelooft rotsvast in de bedrijfsfilosofie die naar eigen zeggen steunt op wetenschap. Zo hebben een heleboel professoren buiten de schoonheidsindustrie gewerkt aan de formule die haar kroesvrij zou moeten maken, vooralsnog het paradepaardje van Living Proof. "Jennifer past perfect bij ons bedrijf, want ook wij geloven in een combinatie van schoonheid en intelligentie", klonk het bij de woordvoerder van het bedrijf die krampachtig de dollartekens in zijn ogen trachtte te verbergen.

Wie wil weten of de No Frizz Cream van Living Proof echt werkt moet daarvoor naar Sephora, al zal het niet lang meer duren eer het merk ook in andere cosmeticashops zal verkocht worden. Wij weten alvast 1 ding: de Living Proof verkoopscurve van 2012-2013 wil u niet zonder pikhouweel beklimmen. (KS)

Onze partners