Gameverwijzingen en Mangafiguren vonden al hun weg naar de catwalk van Louis Vuitton, maar nu gaat Ghesquière volledig voor de gamewereld in de nieuwste voorjaarscampagne. Lightning schittert als model in de reclamebeelden.

De campagne is een samenwerking met Square Enix en Tetsuya Nomura. Samen met de ontwerper gaven ze de heldin een modieuze make-over.

Lightning by tetsuya nomura and visual works of square enix for the new @louisvuitton ad campaign #LVSS16

Een foto die is geplaatst door 🆖 (@nicolasghesquiere) op

Reality and fantasy become one : lightning a genuine heroine in the new @louisvuitton series 4 ad campaign

Een video die is geplaatst door 🆖 (@nicolasghesquiere) op

(LP)

Gameverwijzingen en Mangafiguren vonden al hun weg naar de catwalk van Louis Vuitton, maar nu gaat Ghesquière volledig voor de gamewereld in de nieuwste voorjaarscampagne. Lightning schittert als model in de reclamebeelden. De campagne is een samenwerking met Square Enix en Tetsuya Nomura. Samen met de ontwerper gaven ze de heldin een modieuze make-over.(LP)