Comptoir des Cotonniers richt zich op digitale markt met nieuwe app

Het Franse label Comptoir des Cotonniers lanceert het ‘Fast Shopping’-concept. Met slechts één klik op je smartphone, kan je hun producten bestellen. Ze omschrijven de lancering als een revolutie in de retailwereld.

Het Franse label heeft maar liefst 10.000 boetieks geopend. Digitale boetieks, weliswaar. Comptoir des Cotonniers lanceert met deze stunt een nieuw concept gericht op smartphonegebruikers. Vrijwel alles kan omgetoverd worden tot een verkooppunt: een tafel in een café, een bushokje, een vervoersmiddel, een tote bag, een wachtkamer.

Hoe gaat het in zijn werk?

Klanten hoeven slechts een product te scannen, dat ze vervolgens in één klik kunnen betalen om het binnen twee dagen bezorgd te krijgen. Het enige wat je nodig hebt is de Powatag app. Deze app integreert zowel alle technologieën voor de identificatie van de op de markt verkrijgbare producten (QR code, audio tags, video, barcodes) als een snelle mobiele betaalfunctie met voorafgaande registratie. Het volstaat om de PowaTag in 3 minuten te downloaden, eenmaal de adresgegevens voor de levering en de bankgegevensin te voeren om te kunnen bestellen.

PowaTag voldoet aan het veiligheidsniveau 1 van de norm PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard), wat een optimaal veiligheidsniveau voor banktransacties garandeert.

Voor wie de innovatie nog niet helemaal kan vatten, werd een informerend filmpje gemaakt. Bekijk de video hieronder voor meer informatie over het nieuwe project. (LP)

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content