VLAM, de organisatie die zin moet geven om lokaal te eten: 'Belgen mogen gerust wat trotser zijn'

22/03/18 om 17:29 - Bijgewerkt om 17:28

Al 25 jaar zorgt VLAM regelmatig voor het water in jouw mond. Een gesprek met de organisatie die het lekkerste van onze bodem in de schijnwerpers zet. 'Ik bewonder de Fransen een beetje om hun chauvinisme. Dat willen wij als VLAM ook in België aanwakkeren.'

VLAM, het Vlaams centrum voor agro- en visserijmarketing en bekend van campagnes als 'Lekker van bij ons' en 'Vis van het jaar', bestaat 25 jaar in 2018. Tijd voor een gesprek met ceo Frans De Wachter, met een verjaardagstaartje van eigen bodem.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Knack-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Knack

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners