Lotte Philipsen
Lotte Philipsen
Redactrice KnackWeekend.be
Opinie

09/01/19 om 09:59 - Bijgewerkt om 13:34

'Advertenties die empowerment promoten, willen vooral veel producten verkopen'

Empowerment is in de reclamewereld een holle term geworden. Laat je niet in de luren leggen. Onze innerlijke krijgster bevindt zich heus niet op de bodem van een flesje parfum.

In mijn bezit zijn onder meer een gouden pin waarop in een zwierig geschrift 'feminist' prijkt, een ludieke versie met 'feminist with a to-do list' en een sweater met de slogan 'Wild Feminist'. Kortom, ik vind vrouwenrechten belangrijk genoeg om op m'n kleren te dragen én ik kan verleid worden tot het kopen van spullen die deze boodschap promoten.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Knack-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Knack

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners