Coca-Cola gaat in zee met OPI
OPI kondigt zijn nieuwste samenwerking aan met niemand minder dan The Coca-Cola Company. De zeven nieuwe lakjes zijn gebaseerd op de populairste drankjes.
OPI kondigt zijn nieuwste samenwerking aan met niemand minder dan The Coca-Cola Company. De zeven nieuwe lakjes zijn gebaseerd op de populairste drankjes.
De nieuwste samenwerking van OPI is met The Coca-Cola Company. De twee bedrijven hebben de handen in elkaar geslagen voor zeven lakjes die geïnspireerd zijn op de verpakkingen van de populairste drankjes. De meest verkochte drankjes zijn Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coke Zero, Cherry Coke, Vanilla Coke, Sprite en Fanta.
Dat Coca-Cola en mode goed samengaan, bewezen de succesvolle campagnes met Karl Lagerfeld, Jean-Paul Gaultier en Marc Jacobs al. De speciale flesjes gingen toen als zoete broodjes over de toonbank. Deze keer is het niet OPI die op de flesjes van Coca-Cola zal prijken, maar Coca-Cola die in een flesje OPI zal zitten. ‘Happiness in a bottle’, zoals artistiek directeur Suzi Weiss-Fischmann het noemt.
De lakjes zijn vanaf juni te koop. (LV)
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier