Mayonaise de luxe
Na de ‘geherinterpreteerde’ ketchup van vorig jaar lanceert Oliviers & Co nu een smaakvolle variant op mayonaise.
Oliviers & Co, de referentie op gebied van exquise olijfoliën, heeft haar gamma uitgebreid met een nieuwe variant op mayonaise. Het verrassende recept is een creatie van Renato Piccolotto. De Italiaanse chef van het prestigieuze hotel Cipriani in Venetië nam de uitdaging aan om mayonaise te ‘herinterpreteren’ en van het doordeweeks product een smaakvol genotmiddel op basis van kwaliteitsvolle ingrediënten te maken.
Het resultaat is indrukwekkend. De ‘nieuwe’ mayonaise met zijn citroenfrisse touch en lichte, romige textuur komt qua smaak niet in de buurt van het industriële aanbod in de groothandel. Ideaal op een broodje tonijn, bij gegrild vlees, verfijnde vis of een restje koude kip.
Vorig jaar lanceerde Oliviers & Co een verfijnde versie van ketchup op basis van tomaat, balsamico, piment d’Espelette en olijfolie. Ook al een voltreffer.
Verkoopprijs: 8,30€ (potje van 180g)
David Bitoune
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier