Delhaize lanceert nieuwe slogan: ‘Goed kopen, goed eten’
Deze week lanceert de Belgische supermarktketen met ‘goed kopen, goed eten’ een nieuwe slogan die de rode draad zal vormen in al haar communicatie en acties.
Deze week lanceert de Belgische supermarktketen met ‘goed kopen, goed eten’ een nieuwe slogan die de rode draad zal vormen in al haar communicatie en acties.
Met deze leuze wil Delhaize zich nog duidelijker positioneren als de favoriete dagelijkse winkel van hun klanten én dat ze hun klanten het beste willen aanbieden. Ze willen nog meer hun dagverse producten promoten, van de seizoensgroenten over het verse brood tot het vlees en de vis.
Daarnaast wil Delhaize ook de nadruk leggen op de prijs en op budgetbeheer. Ze willen nog meer benadrukken dat klanten dankzij de promoties, kortingen en de goede prijszetting in het algemeen erg goede zaken kunnen doen.
Delhaize organiseert naar aanleiding van de nieuwe slogan ook een Twitterwedstrijd ‘#tweat’. Volg eerst Delhaize via Twitter. Wie daarna een origineel, eenvoudig recept deelt met de hashtag #tweat en geretweet wordt, maakt kans op een waardebon van 50 euro. De twintig twitteraars met de meeste retweets slepen een waardebon in de wacht (actie t.e.m. 11/04). (AB)
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier