Publiek kiest advertentie van H&M met David Beckham

© Twitter H&M

Ook H&M weet dat de Super Bowl het grootste Amerikaanse sportevenement van het jaar is en dat reclame daar een groot deel van uitmaakt. Het Zweedse label stunt met twee versies van een advertentie met David Beckham waar het publiek op kan stemmen.

Ook H&M weet dat de Super Bowl het grootste Amerikaanse sportevenement van het jaar is en dat reclame daar een groot deel van uitmaakt. Het Zweedse label stunt met twee versies van een advertentie met David Beckham waar het publiek op kan stemmen.

Vanaf 27 januari, een week voor de Super Bowl, kunnen de kijkers via hm.com stemmen op twee versies van de H&M-campagne met David Beckham. De advertentie toont de Bodywear-collectie die Beckham met H&M ontwierp. De filmpjes waarop gestemd kan worden, heten #Covered en #Uncovered en zouden een bedekte of minder bedekte Beckham laten zien. Het filmpje met de meeste stemmen wordt tijdens de Super Bowl op 2 februari uitgezonden.

H&M gaat nog een stap verder en verandert zijn winkel op Times Square tot een “Fashion meets Football”-scène met interactieve spellen, stemscores en verschillende giveaways. De grootste prijs bestaat uit twee tickets voor de Super Bowl en een persoonlijke ontmoeting met David Beckham. Een andere kans om de ex-voetballer in het echt te aanschouwen, krijg je op 1 februari. Die dag zal Beckham aanwezig zijn in de winkel en maakt hij tijd om met de eerste 200 mensen op de foto te gaan.

Tijdens de Super Bowl kunnen de kijkers via hun Samsung Smart TV meteen de kleren uit de advertentie kopen. Via welk spotje dat zal gebeuren, hangt dus af van het publiek. (LV)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content