'Als mensen me vragen wat ik doe, zeg ik weleens: verhalen vertellen. Een sterk merk is een verhaal dat je meesleept van begin tot einde. In de horeca en retail is die totaalbeleving ontzettend belangrijk, want je ontvangt elke dag nieuwe mensen.
...

'Als mensen me vragen wat ik doe, zeg ik weleens: verhalen vertellen. Een sterk merk is een verhaal dat je meesleept van begin tot einde. In de horeca en retail is die totaalbeleving ontzettend belangrijk, want je ontvangt elke dag nieuwe mensen. 'Om tijdens die korte ontmoetingen een indruk na te laten, moet je zowel creatief als empathisch kunnen zijn, en daar hou ik van. Ik wil vooral een gevoel creëren, een wereld die je even vast grijpt en 'wow' doet zeggen. Een beetje zoals Disneyland of Tomorrowland, maar dan op heel kleine schaal. 'Ook met Wagenoord wil ik mensen samen brengen. Ik hoop het hier te zien uitgroeien tot een plek waar ondernemers dingen durven uitproberen, vragen durven te stellen en elkaar daarin ondersteunen. Ik onderneem intuïtief, in combinatie met een beetje lef en een dosis gezond verstand. In plaats van me te laten leiden door angst, probeer ik te denken: waarom zou ik dat níet durven? 'Vraag me niet om van de hoogste springplank in het zwembad te springen, maar in het ondernemerschap is er weinig dat me tegenhoudt. Ik zie vooral veel kansen, en die wil ik grijpen. ' Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk wel dat ik het kan', zei Pippi Langkous. Wie waagt, die wint. Daar geloof ik heel sterk in.'