A Better Blend: 30 merken versterken elkaar in pop-upshop

MYSHELF © .

Soms is een plus een gelijk aan drie. Zo ook bij A Better Blend, een tijdelijke concept store die merken mixt zodat ze elkaar aanvullen en sterker maken. In de Grand Bazar aan de Antwerpse Groenplaats kan je heel december een erg leuke combinatie van fijne merken scoren.

De Belgische ondernemers Anouk Taeymans (van byANOUK), Sofie Vertongen (van Phyt) en Sophie Peelman (van Sternum) sloegen de handen in elkaar voor deze interessante samenwerking. Naast hun eigen producten zullen ze in de Antwerpse pop-upshop nog 25 andere merken verkopen. Daaronder zitten bijvoorbeeld SMEG, Melanie Van Dooren, RE-DO Papers, Self, Volmer en Luxury For Men.

“We hebben een selectie gemaakt van ondernemers en merken die samen een mooi esthetisch uitgepuurd geheel vormen — dit als tegenwicht voor de chaos in de meeste winkels tijdens de feestdagen.”

In de pop-upshop zullen ook verschillende workshops georganiseerd worden.

Sternum
Sternum© .

A Better Blend

Van 1 t.e.m. 31 december

Alle dagen van 10u tot 18u30, behalve 25 december

Oude Habitat-pand, Beddenstraat 2, 2000 Antwerpen

Website

Phyt
Phyt© .

(EK)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content