Schiphol lanceert campagne voor Belgische markt

© iStockphoto

Schiphol trekt Belgen aan met de slogan: “Amsterdam Airport Schiphol, Also your Airport”.

Schiphol trekt Belgen aan met de slogan: “Amsterdam Airport Schiphol, Also your Airport”.

De Nederlandse luchthaven Schiphol start een grote promotiecampagne op de Belgische markt. Zo wil Schiphol in de toekomst meer Belgische vakantiegangers en zakenreizigers aantrekken. De campagne zet de voordelen van Schiphol in de verf.

Schiphol is minder ver dan u denkt. Vanuit Brussel bent u er met de Thalys in 1u38 minuten, vanuit Anwerpen in 56 minuten. Het station ligt vlak onder de luchthaven waardoor u snel in de vertrekhal bent. Wie met de wagen -reist, kan terecht op de parkings voor korte en lange duur.

Wereldwijd kan u vanuit Schiphol vele bestemmingen bereiken. Ruim 90 luchtvaartmaatschappijen gebruiken de Amsterdamse luchthaven als vertrekplaats naar bijna 300 rechtstreekse lijnbestemmingen.

Een bijkomend voordeel is dat de schoolvakanties in Nederland niet altijd samenvallen met die van Belgiƫ, waardoor de vliegtuigtickets er soms goedkoper zijn. (MC)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content