Een speciaal Gottardino-treintje rijdt naar een recorddiepte onder de Zwitserse Alpen en maakt een tussenstop bij het multifunctionele station in Sedrun, op 800 meter onder de grond, van waaruit het tunnelsysteem bestuurd wordt.

SWISS TRAVEL SYSTEM AG
© SWISS TRAVEL SYSTEM AG

Zodra de treinen vanaf december op hoge snelheid door de tunnel denderen, is het niet meer mogelijk om dit station halverwege de tunnel te bekijken. De reistijd door de tunnel bedraagt dan nog twintig minuten.

Er is een beperkt aantal tickets voor het Gottardino-treintje. Om een kaartje te bemachtigen moet je snel reserveren. (MS)

Een speciaal Gottardino-treintje rijdt naar een recorddiepte onder de Zwitserse Alpen en maakt een tussenstop bij het multifunctionele station in Sedrun, op 800 meter onder de grond, van waaruit het tunnelsysteem bestuurd wordt. Zodra de treinen vanaf december op hoge snelheid door de tunnel denderen, is het niet meer mogelijk om dit station halverwege de tunnel te bekijken. De reistijd door de tunnel bedraagt dan nog twintig minuten. Er is een beperkt aantal tickets voor het Gottardino-treintje. Om een kaartje te bemachtigen moet je snel reserveren. (MS)