Klachten in de wolken
Ook tijdens een korte vlucht kunnen vliegpassagiers zich behoorlijk ergeren aan medepassagiers of aan een slechte service. British Airways vroeg aan tweeduizend passagiers wat het meest stoort tijdens het vliegen.
Ook tijdens een korte vlucht kunnen vliegpassagiers zich behoorlijk ergeren aan medepassagiers of aan een slechte service. British Airways vroeg aan tweeduizend passagiers wat het meest stoort tijdens het vliegen.
Niet verwonderlijk is een te luide medepassagier met stip de grootste ergernis. Op de tweede plaats: moeten betalen voor drankjes en hapjes onderweg. Geen stoel kunnen reserveren, onbeleefd personeel en verveling maken de top van de vijf grootste ergernissen compleet.
British Airways informeerde ook hoe een korte vlucht leuker gemaakt zou kunnen worden. Het overgrote deel van de passagiers zou graag internet aan boord hebben. Ook zouden ze graag hun gsm willen gebruiken, digitale magazines kunnen lezen en kunnen beschikken over een individueel inflight-entertainmentsysteem in 3D.
Minder realistisch zijn de vraag naar een panoramisch dak en een aparte kinderzone met kindermeisjes. (MS)
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier