Beyoncé lanceert nieuw parfum ‘Pulse’

Beyoncé is niet weg te denken uit de media. Haar laatste wapenfeit is de lancering van haar nieuw parfum ‘Pulse NYC’.

Beyoncé is niet weg te denken uit de media. Haar laatste wapenfeit – na haar lipsync optreden op Obama’s inauguratie – is de lancering van haar nieuw parfum ‘Pulse NYC’.

De 31-jarige ster liet zich inspireren door haar nieuwe thuisstad, New York, voor haar nieuwste geurtje. Het flesje is blauw en zilver en heeft, met een beetje fantasie, de vorm van een echte NYC skyscraper.

De geur is, volgens Beyoncé, bedoeld voor een vrouw die ‘onmogelijk te negeren valt, en sensualiteit en kracht uitstraalt’. Beyoncé wou de sfeer en energie die de Big Apple karakteriseert vatten in een flesje. “Nu ik zelf een echte New Yorker ben, en geleerd heb wat ik kan bereiken in deze stad, vond ik de energie die de stad uitstraalt, perfect voor de nieuwe geur”, aldus de zangeres tijdens de opnames van het reclamefilmpje. Naar de favoriete kleur van Beyoncé hoeven we niet meer te raden na het horen van de naam van haar dochter – Blue Ivy – en het zien van haar nieuwe parfumflesje.

Hieronder kan u meekijken achter de schermen van de campagnebeelden. (LP)

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content