Achter de schermen bij H&M en Lana Del Rey

Lana Del Rey is het gezicht van de herfst- en wintercampagne van H&M. Vanaf morgen gaat het bijhorende reclamefilmpje de wereld rond. Hier krijg je alvast een preview te zien.

Lana Del Rey is het gezicht van de herfst- en wintercampagne van H&M. Vanaf morgen gaat het bijhorende reclamefilmpje de wereld rond. Hier krijg je alvast een preview te zien.

De 26-jarige Amerikaanse speelt de hoofdrol in deze trip naar the fifties. Del Rey, met een uitgesproken beehive-kapsel, zingt in een nachtclub met fluwelen decor een cover van ‘Blue velvet’. Koppels dansen, een beeld van een gehypnotiseerde Del Rey starend naar een zakhorloge en wat later droomt ze mijmerend weg voor haar boudoirspiegel.

De outfits zijn Lana Del Rey op het lijf geschreven. Nostalgisch, aaibare stoffen met een rockrandje en zachte kleuren. Del Rey past helemaal in het fashionverhaal, ze stond al op de cover van het maartnummer van de Britse Vogue en Mulberry vernoemde een handtas naar haar. Deze blik achter de schermen geeft al een sfeerbeeld mee, vanaf morgen is het volledige filmpje te bekijken op de website van H&M. (AB)

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content