Een zomer lang het gevoel van frisse grashalmen onder uw blote voeten? Ook op kantoor en in de stad? Daar verlangen vast veel mensen naar, moeten ze bij de Amerikaanse doughnutproducent Krispy Kreme gedacht hebben. Het bedrijf ontwikkelde de allereerste 'gras-flip flops'.

Op elke flip flop staan vijfduizend échte grassprietjes. Als u ze giet, kunnen ze tot vier maanden meegaan. Voorlopig worden ze gratis uitgedeeld aan pendelaars in Londen. Of ze ook gecommercialiseerd zullen worden, is nog niet duidelijk.

Ann Heylens.

Een zomer lang het gevoel van frisse grashalmen onder uw blote voeten? Ook op kantoor en in de stad? Daar verlangen vast veel mensen naar, moeten ze bij de Amerikaanse doughnutproducent Krispy Kreme gedacht hebben. Het bedrijf ontwikkelde de allereerste 'gras-flip flops'. Op elke flip flop staan vijfduizend échte grassprietjes. Als u ze giet, kunnen ze tot vier maanden meegaan. Voorlopig worden ze gratis uitgedeeld aan pendelaars in Londen. Of ze ook gecommercialiseerd zullen worden, is nog niet duidelijk.Ann Heylens.