Zes vreemde items voor uw virtuele winkelmandje
Iedere week stellen we met behulp van de wereldwijde supermarkt een shoppinglist samen van vreemde, ontroerende en ietwat onsmakelijke items die u niet meteen op de Meir bij elkaar zal kunnen winkelen.
Moeders aller landen wijzen anderen er bijzonder graag op dat ze moeder zijn. Ze weten steeds hun kind’s kwaaltjes tussen andere gespreksonderwerpen te wriemelen en wanneer ze wil betalen voor de genipte cocktails vallen er -oh toeval- recente vakantiekiekjes van haar spruit uit haar portefeuille. Voortaan kunnen vrouwen zich echter nog meer identificeren met hun moederrol door hun foetus aan hun sleutelbos te ringen.
Al wat u moet doen is een MRI-scan opsturen naar het Japanse -uiteraard- bedrijf Fasotec, waar ze met behulp van de nieuwste technologieën uw piepjonge vruchtje in 3D afprinten. Wie dat wil kan het beeldje ook laten inkapselen in een sleutelhanger, gsm-hanger of amulet. Wie nu al kirrend in de handen klapt kan maar beter een dikke duizend euro op overschot hebben, want zoveel kost het namelijk, sleutelhangerring en verzendkosten niet inbegrepen.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
2. Lionel Richie kaasplank Jà Lionel Richie is een meme die u wellicht al beugezien bent, maar wij kunnen er alvast niet genoeg van krijgen. Zeker wanneer je Mr Casanova combineert met een van onze favoriete dingen ter wereld: brie. Gniffels en nibbles met deze schotel, en soms heeft een meisje niet meer nodig op een doordeweekse televisie-avond.
3. Social Showercurtain Ja u bent sociaal en hélemaal twee-punt-nul en dat wil u laten zien ook. Waarom niet via een douchegordijn dat eruit ziet als uw facebookprofiel? Wanneer u échte hipsters over de vloer krijgt kan u nog altijd zeggen dat het post-ironisch bedoeld is, een draconisch steekspelletje tussen virtualiteit en realiteit, een knipoog naar de schimmel op de… enfin, nog iemand Earl Grey?
4. Festival Feet Wij krijgen spontane Dour-flashbacks bij het aanschouwen van deze “zakken-rond-schoenen” trend maar huilen innerlijk bij de poging die de fabricant heeft ondernomen om ze “cool” te maken. Ten eerste: je schoenen beschermen op festivals is niet cool. Ten tweede: pseudo Chucks zijn nooit cool. Ten derde: Regenlaarzen zijn hét.
5. Drag Queen Barbie Aangezien we onze dochters willen opvoeden met een open geest en gesloten dijen brengt Mattel u de Drag Queen Barbie. Het zijn immers niet enkel kleine meisjes die zich graag verkleden met moeders juwelen. Drag Queen Barbie is eigenlijk de Blonds Blond Diamond pop, ontworpen door Phillipe en David Blond. Aangezien alle Barbie- en Kenpoppen toch geslachtsloos zijn en dit exemplaar zodanig is uitgedost met make-up, glitter, satijn en bont heeft de BBD-Barbie op het internet al snel de bijnaam Drag Queen Barbie gekregen. Hoed u voor vervelende vragen van uw jongsten.
6. Strvckt Nee, dit is niet de naam van de nieuwste reeks IKEA-bijzettafels maar wel het geesteskind van de Amerikaanse ontwerpstudio Continuum Fashion. Strvckt zijn onvoorstelbaar futuristische schoenen, helemaal vervaardigd uit nylon en met behulp van -alweer- die vermaledijde 3D-printer. Anders dan wat u zou verwachten maakt Continuum Fashion u graag wijs dat de schoen ontzettend lang meegaat, maar eerlijk, wie koopt er tegenwoordig nog schoenen die ze een modeseizoen later nog draagt? (KS)
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier