'Ik wou hier niet mee polariseren', steekt hij van wal. 'Streetwear heeft altijd een soort van negen levens gehad. Het stierf, maar kwam ook terug. Wat ik met mijn uitspraak bedoelde is dat mensen hun persoonlijke stijl meer en meer uitdrukken met vintage stukken. Hierdoor sterven sommige zaken maar er worden ook dingen uit de assen geboren.'

In zijn allerjongste samenwerking belooft Abloh een soortgelijke trend door te zetten. De artistiek directeur van Louis Vuitton werkt voor een pre-herfstcollectie samen met het Japanse mode-icoon Nigo, de grondlegger van onder andere het merk BAPE. Hun pre-herfstcollectie mixt het chique aspect van Louis Vuitton met de esthetische streetwear van Nigo en belooft alvast veel jeans, stukken op maat en grafische designs.

'Ik wou hier niet mee polariseren', steekt hij van wal. 'Streetwear heeft altijd een soort van negen levens gehad. Het stierf, maar kwam ook terug. Wat ik met mijn uitspraak bedoelde is dat mensen hun persoonlijke stijl meer en meer uitdrukken met vintage stukken. Hierdoor sterven sommige zaken maar er worden ook dingen uit de assen geboren.' In zijn allerjongste samenwerking belooft Abloh een soortgelijke trend door te zetten. De artistiek directeur van Louis Vuitton werkt voor een pre-herfstcollectie samen met het Japanse mode-icoon Nigo, de grondlegger van onder andere het merk BAPE. Hun pre-herfstcollectie mixt het chique aspect van Louis Vuitton met de esthetische streetwear van Nigo en belooft alvast veel jeans, stukken op maat en grafische designs.