Hoe zijn ze bij jou terechtgekomen?
...

Hoe zijn ze bij jou terechtgekomen?'Gerrit Kerremans, die de soundtracks maakte voor mijn shows en muziekcoördinator is bij de VRT, dacht dat het wel zou klikken. Laura heeft een donker, mysterieus kantje en draagt graag zwart, ze kon zich goed vinden in mijn werk. Dat maakte het heel makkelijk om samen te werken.' Zitten er nog zulke projecten in de pijplijn?'Ik heb bewust de keuze gemaakt om even te stoppen met mijn modelabel en intussen geef ik het vak mode binnen het overseas-programma van de Antwerpse Academie. Onlangs werkte ik ook samen met NTGent voor de voorstelling To Name Herstory. Ik sta open voor kleine creatieve projecten die ik leuk vind, niet noodzakelijk binnen het klassieke modecircuit. Er zijn nog wel wat andere dingen, maar het is te vroeg om daar al iets over te vertellen.'Voor wie zou je echt graag nog eens een jurk ontwerpen?'Ik heb bij mijn werk eigenlijk nooit een muze gehad, ik heb dus ook geen bepaald persoon in gedachten. Ik heb altijd kleding gemaakt voor vrouwen in het algemeen, nooit voor een bepaald iemand. In het verleden heb ik nog samengewerkt met muzikanten - ik denk nu aan Gregory Frateur van Dez Mona, of Tom Barman die weleens een jasje van mij heeft gedragen - maar dat waren nooit ontwerpen op maat. Ik heb een groot archief om uit te putten, ook voor de videoclip van A Matter of Time werden ontwerpen gekozen die eerder al op de catwalk getoond werden, maar speciaal voor Laura opnieuw gemaakt zijn.'