Topshow gaat bijzondere samenwerking aan met Google+

Topshow laat ons de nieuwe toekomst van de fashionshows zien door samen te werken met Google+. Beeld je in dat je een model, ontwerper of fotograaf bent? Door deze unieke samenwerking voel je je virtueel verbonden met de catwalk, net alsof je er echt deel van uitmaakt.

Topshow laat ons de nieuwe toekomst van de fashionshows zien door samen te werken met Google+. Beeld je in dat je een model, ontwerper of fotograaf bent? Door deze unieke samenwerking voel je je virtueel verbonden met de catwalk, net alsof je er echt deel van uitmaakt.
Eerder al ging Topshow een samenwerkingsverband aan met Facebook, wat trouwens de meest bekeken modeshow aller tijde is. Nu heeft deze modeketen Google overtuigt om een nieuw project te lanceren.

Zondag, 17 februari wordt de catwalk show op de Londen Fashion Week live uitgezonden op Topshop.com. Je voelt je letterlijk verbonden met de catwalk show. Je kan zelfs meelopen op de catwalk met modellen als Cara Delevinge en Jourdan Dunn, door de lens van fotografen meekijken, backstage een kijkje nemen en je kan zelfs vragen stellen aan je gewaardeerde designers. En last but not least kan je onmiddellijk na de show je favoriete stuks die je opvielen, uploaden in een moodboard en zo je droomlook creëren. Zorg dat je om 16.00 achter je beeldscherm zit, dan kan je je helemaal verdiepen in de catwalk wereld. (YM)

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."


Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content