Leandra Medine is een begrip binnen de digitale modewereld en ver daarbuiten. Op haar blog The Man Repeller viert ze Het Kledingstuk zoals dat zou moeten gevierd worden; Medine draagt immers gewoon wat ze mooi, leuk of interessant vindt, niet per sé wat haar mooier of sexier maakt. Haar blog heet dan ook niet voor niets The Man Repeller, want hoewel Medine een hele grote fanbasis heeft zijn mannen doorgaans niet echt wild van haar outfits.

De combinatie van durf en een onfeilbaar stijlgevoel wordt beloond, blijkbaar. Zo lanceert Medine deze zomer een eigen kledinglijn bij PJK, deed ze campagnes voor Uniqlo en leent schoenenmerk Del Torro nu voor de tweede keer haar creatieve brein. Waar ze vorige winter onze voeten nog wist te verblijden met een paar wijnrode loafers met flamingoprint kiest Medine nu voor slip-ons in gebleekt denim met gekke gezichtjes. (KS)

The Man Repeller Goofy Face slippers zijn verkrijgbaar via de webshop van Del Torro en kosten zo'n €250

Leandra Medine is een begrip binnen de digitale modewereld en ver daarbuiten. Op haar blog The Man Repeller viert ze Het Kledingstuk zoals dat zou moeten gevierd worden; Medine draagt immers gewoon wat ze mooi, leuk of interessant vindt, niet per sé wat haar mooier of sexier maakt. Haar blog heet dan ook niet voor niets The Man Repeller, want hoewel Medine een hele grote fanbasis heeft zijn mannen doorgaans niet echt wild van haar outfits. De combinatie van durf en een onfeilbaar stijlgevoel wordt beloond, blijkbaar. Zo lanceert Medine deze zomer een eigen kledinglijn bij PJK, deed ze campagnes voor Uniqlo en leent schoenenmerk Del Torro nu voor de tweede keer haar creatieve brein. Waar ze vorige winter onze voeten nog wist te verblijden met een paar wijnrode loafers met flamingoprint kiest Medine nu voor slip-ons in gebleekt denim met gekke gezichtjes. (KS)