Sportieve zangeres Foxes is nieuw gezicht van Adidas

De 25-jarige Britse zangeres Foxes is het nieuwe gezicht van een campagne van het sportieve merk Adidas. Ze maakt reclame voor de Energy Boost, de nieuwe hardloopsneakers van het label. Dat schrijft de Daily Mail.

De 25-jarige Britse zangeres Foxes is het nieuwe gezicht van een campagne van het sportieve merk Adidas. Ze maakt reclame voor de Energy Boost, de nieuwe hardloopsneakers van het label. Dat schrijft de Daily Mail.

Dat Adidas koos voor Foxes, is op zich geen grote verrassing. Zo is de zangeres, met een Grammy achter haar naam, zelf een fervent sporter en straalt ze uit waar Adidas voor staat: een gezonde portie plezier die je combineert met een gezonde levensstijl en sport. Foxes, wiens echte naam Louise Allen is, zegt in conditie te blijven door met haar vrienden te rennen door de parken van haar woonplaats Londen.

“Ik ben altijd al fan geweest van Adidas,” zegt Foxes. “Ik draag hun kleding er vaak, vooral de jasjes. Eigenlijk is het wel vreemd dat ik nooit eerder heb meegewerkt aan een campagne van het label, aangezien ik zo een grote fan ben.”

Stijlvolle sportschoenen

De campagne met Foxes is opgezet rond de nieuwe loopschoenen, Energy Boost, van Adidas. Met deze nieuwe collectie loopschoenen wil Adidas de focus leggen op een groeiend aantal vrouwen die hardlopen zien als een deel van hun dagdagelijkse activiteiten. Met andere woorden: een gemakkelijk sportieve schoen die je op elk moment van de dag kan aantrekken. Er werd ook speciale aandacht gegeven aan het uitzicht van de schoen, wat het een perfecte en stijlvolle loopschoen maakt. In totaal zijn er vier kleuren: roze, lichtblauw, wit en zwart. Zo kan je de schoenen helemaal aanpassen aan je loopoutfit. (LVR)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content