'Paris' is uit het logo verdwenen. Waarom?
...

'Paris' is uit het logo verdwenen. Waarom?'De Parijse roots liggen voor de hand, het hoeft niet meer gezegd te worden. We willen aansluiten bij de recente veranderingen: de stad is creatiever geworden, internationaler, opener en interessanter dan vroeger, ook dankzij de nieuwkomers. Daar wilden we een link mee leggen, een Parijse sfeer zonder de typische Parisienne of klassieke beelden te tonen.' Welke beelden willen jullie dan wel tonen?'De hele lingeriesector kan op dat vlak verandering gebruiken. Wat mij meteen opviel is dat vrouwen in lingerie nog erg stereotiep weergegeven worden: sexy, verleidelijk. Met nieuwe poses en een modernere aanpak wil ik meer de kant van de modefotografie op, met creatief, kwalitatief beeld, subtieler dan we gewend zijn in de lingeriesector. We willen de vrouw van vandaag tonen.' Wie is die vrouw dan precies?'Er is geen specifieke Chantelle-vrouw, er zijn zoveel verschillende vrouwen en elke vrouw kan zoveel gezichten hebben. We willen voor de verschillende merken van de groep (Passionata en Chantal Thomass, red.) andere werelden tonen waarin een vrouw zich beweegt. Het algemene uitgangspunt is de vrouw van vandaag, en elk label staat voor een van haar gezichten.' Ook de Soft Stretch Seamless-collectie kreeg een aparte benadering?'Het is eigenlijk een collectie in een collectie, erg innovatief. Dat concept van vernieuwing wilden we op een moderne manier overbrengen, samen met het gevoel van comfort. De beelden zijn erg design, minimalistisch maar wel warm. We gebruikten ook extra kledingstukken en accessoires. Het komt namelijk erg onnatuurlijk over als je een vrouw in haar ondergoed afbeeldt. Het is moeilijk om iets inspirerends te creëren dat er niet vreemd of voyeuristisch uitziet. De styling lost dat voor een stukje op.'