Streetstylewebsite Jimmy Choo is online
Fans kunnen een foto van zichzelf met een handtas of een paar schoenen van het merk uploaden op de website Stylemakers.
De interactieve website Stylemakers van het Amerikaanse schoenenmerk Jimmy Choo staat online. De website is een mediastunt om de nieuwe collectie Choo 24:7 onder de aandacht te brengen.Fans van het Amerikaanse schoenenmerk Jimmy Choo kunnen op Stylemakers foto’s van zichzelf uploaden. Voornaamste vereiste is dat de zelfverklaarde fotomodellen een paar Jimmy Choo’s aan hun voeten hebben. Met een handtas van Jimmy Choo om je arm ben je trouwens ook een geschikte kandidaat. Bezoekers van de website kunnen de foto’s delen via sociale netwerksites zoals Facebook, Twitter en Pinterest. Instagramfoto’s voorzien met de tag #247 verschijnen ook op de website.
Stylemakers heeft veel weg van een streetstyleblog. Naargelang de locaties waar de foto’s genomen zijn, is de website onderverdeeld in verschillende categorieën. Caroline Issa, uitgeefster van het Britse lifestylemagazine Tank Magazine, is de muze van het project in Londen. De streetstylewebsite is op zich een goed bedachte mediastunt, want vandaag lanceert Jimmy Choo zijn nieuwe collectie 24:7 die voorziet in de dagelijkse noden van de vrouw. De collectie bevat zowel schoenen als handtassen en reistrolley’s. (JK)
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier