Romeo Beckham zorgt voor hoge verkoop Burberry

Romeo Beckham (13), de zoon van Victoria en David Beckham, heeft gezorgd voor een omzetstijging van maar liefst 13 procent voor het Britse merk Burberry. Dat schrijft Daily Mail.

Romeo Beckham (13), de zoon van Victoria en David Beckham, heeft gezorgd voor een omzetstijging van maar liefst 13 procent voor het Britse merk Burberry. Dat schrijft Daily Mail.

De telg van het Beckham-geslacht schitterde in de lentecampagne van het Britse merk, naast onder meer het it-model Cara Delevingne. Het was het idee van hoofdontwerper Christopher Bailey om de jonge Beckham te laten poseren in een campagne van het merk. Deze beslissing heeft zijn vruchten afgeworpen, aangezien de verkoopcijfers erg uitzonderlijk zijn. De totale verkoop tussen januari en juni heeft maar liefst een bedrag van 391,8 miljoen euro opgeleverd. Vooral in China en Hong Kong blijkt het merk ongelofelijk populair te zijn.

In de voetsporen van zijn vader én moeder

De jonge Romeo stapt met deze grote modeopdracht in de voetsporen van zijn modebewuste ouders. Zo is zijn moeder Victoria Beckham uitgegroeid tot een gerespecteerde modeontwerpster en zien we vader David regelmatig opduiken in reclamecampagnes voor onder meer H&M. (LVR)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content