Opmerkelijke modecampagnes die blijven hangen

De nieuwe campagne van Diesel werd verpreid in Berlijn en werkt, zoals je zal merken, behoorlijk op de lachspieren.
Dit perbericht vergezelde de foto’s en de heerlijk kurkdroge lijn wordt gewoon doorgetrokken.
Deze foto is misschien niet zo grappig als de vorigen, maar wel prachtig. Dolce & Gabbana deed zorgde er dit jaar mee voor vertedering, ontroering, een glimlach en een bezoekje aan je eigen oma.
Harvey Nichols zorgde er in 2005 voor dat iedereen wist wat je ervoor moest overhebben iets van het merk te kopen, maar dat dat wel flink de moeite was.
Deze Gucci-campagne liet in 2004 heel wat stof opwaaien.
Idem voor deze van Sisley uit 2007. Sommigen vonden het provocerend, anderen grappig en gevat.
Zusterbedrijf United Colors of Benetton staat bekend om zijn provocerende campagnes waarin meer aandacht gaat naar een maatschappelijk debat dan naar het merk eigenlijk verkoopt.
We eindigen waar we begonnen zijn: opnieuw bij Diesel. Want deze campagne uit 2007 was gewoon te mooi om te laten liggen.
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier