Murielle Scherre werkt met Timberland aan unieke laars
Het lingerielabel van Murielle Scherre bestaat tien jaar en Timberland mag veertig kaarsjes uitblazen. Dit was hét uitgelezen moment om uit te pakken met een La Fille d’O x Timberland laars. Het werd een Timberland 6″ Premium Boot, die onder handen werd genomen door Scherre.
Het lingerielabel van Murielle Scherre bestaat tien jaar en Timberland mag veertig kaarsjes uitblazen. Dit was hét uitgelezen moment om uit te pakken met een La Fille d’O x Timberland laars. Het werd een Timberland 6″ Premium Boot, die onder handen werd genomen door Scherre.
Ter gelegenheid van de 40e verjaardag vroeg Timberland Benelux aan Murelle Scherre, de oprichtster van La Fille d’O, om de 6″ Premium Boot onder handen te nemen en er ‘iets’ creatiefs mee te doen. Scherre vertrok vanuit het idee dat je vroeger je naam op elkaars sneaker schreef. Dit leidde tot een uniek tatoeageconcept.
Murielle Scherre geeft zelf een woordje uitleg bij haar concept voor Timberland: “Ik wilde niet zo maar ‘La Fille d’O’ op de boots zetten. Met onze lingerie creëren we een verrassingseffect: we verhullen en onthullen. Dat vertaalden we naar twee tatoeageduo’s die bestaan uit tegengestelde waarden: “Humility (nederigheid) versus Superbia (hoogmoed) en Chastity (kuisheid) versus Luxuria (lust). De klant kan zelf kiezen welke waarden het best bij haar passen.”
De speciale laars is enkel te koop, voor 220 euro, tijdens de bijzondere customizingactie bij Marcoz in Antwerpen op 5 oktober 2013 tussen 10u en 18.30u.Wie de boot koopt, kan deze gratis laten customizen met zijn favoriete tatoeageduo.
Laura Van Roey
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier