Maje geeft K-Way stijlvolle make-over

De Franse merken Maje en K-Way zijn een samenwerking aangegaan. De iconische regenjassen kregen een modieuze make-over dankzij Judith Milgrom, de creatieve directeur van Maje.

De Franse merken Maje en K-Way zijn een samenwerking aangegaan. De iconische regenjassen kregen een modieuze make-over dankzij Judith Milgrom, de creatieve directeur van Maje.

De regenjassen van K-Way beschermen al generaties lang tegen de regen. Het Franse modehuis Maje zorgt ervoor dat we de oerdegelijke jas nu ook in hippe motieven kunnen krijgen. De luipaardprint waar Maje om bekend staat, werd op de K-Way geprint door Judith Milgrom, de creatieve directeur van het modelabel.

Milgrom noemt de K-Way een echte must-have omdat ze ‘nooit van paraplu’s gehouden heeft.’ Aan The Telegraph legt ze uit dat ze haar paraplu’s telkens verliest, maar een K-Way altijd meeneemt in haar tas.

Voor K-Way ontwierp Milgrom drie omkeerbare stijljen: een blauwe met luipaardprint, een zwart-bruine in luipaardprint en een grijs exemplaar. De prijzen van de stylish regenjasjes schommelen rond de 200 euro. Niet goedkoop dus om stijlvol de regen te trotseren. De collectie wordt gelanceerd op 20 februari. (LP)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content