Fred Perry belicht creatieve fans en iconisch shirt met online platform

In navolging van de ‘Tell Us Your Story’ campagne in 2010 lanceert het Britse label Fred Perry #wearetipped om hun iconische Fred Perry Shirt te vieren. Met deze campagne geeft het merk haar fans een platform om hun Fred Perry polo te tonen en hun creativiteit in de verf te zetten.

In navolging van de ‘Tell Us Your Story’ campagne in 2010 lanceert het Britse label Fred Perry #wearetipped om hun iconische Fred Perry Shirt te vieren. Met deze campagne geeft het merk haar fans een platform om hun Fred Perry polo te tonen en hun creativiteit in de verf te zetten.

Door gebruik te maken van de hashtag #wearetipped – verwijzend naar de twee streepjes op de kraag – op Facebook, Instagram of Twitter wordt je foto op de We Are Tipped webpagina geïntegreerd. Daarnaast kan je op deze website ook Tipped Profiles terugvinden en een video waarin je kan ontdekken hoe het Laurel Wreath logo in 94 seconden op het twin tipped Fred Perry shirt wordt geborduurd.

Met de Tipped Profiles wil Fred Perry creatief talent die een band hebben met het merk of de leefwereld ervan belichten. Door een selectie van inspirerende personen weer te geven hopen ze verhalen voor te kunnen stellen van personen waar ze in geloven. Een paar eerste voorbeelden van zo’n Tipped Profiles zijn Sapphire Lewis (manager, kleur- en haarstylist bij Bleach London), Duffy (juwelier, zilver- en goudsmid) en Joe Conner (filmmaker), Alex May Hughes (grafisch vormgever), Niall O’Brien (fotograaf en filmmaker) en Rob Whoriskey (drukker en tekenaar). Je kan ook stemmen op jouw favoriete foto’s via de website.

De twee streepjes op de kraag en aan de mouwen, The Tipping genaamd, werd voor het eerst geïntroduceerd in 1957 na grote vraag van West Ham fans bij het Londense warenhuis Lillywhite’s en blijft deel uitmaken tot op vandaag van het Twin Tipped Fred Perry Shirt.

Surf naar www.fredperry.com/wearetipped voor meer info en de inzendingen. (LP)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content