Doutzen Kroes hult zich voortaan in lingerie van Hunkemöller
Het Nederlandse topmodel Doutzen Kroes volgt Sylvie Meis op als ambassadeur van Hunkemöller. In Berlijn stelde ze haar collectie voor.
Een engelengezicht. Dat is het woord dat spontaan opwelt bij het verschijnen van topmodel Doutzen Kroes op het podium van Hunkemöllers persconferentie in Berlijn. Op stelten die tellen voor benen staat ze daar als gloednieuwe brand ambassador van het lingeriemerk, en volgt zo Sylvie Meis op. “De stukken zijn echt helemaal…mij. Ik vind dat het Hunkemöller team er geweldig in is geslaagd om mijn ideeën te vertalen naar een collectie”, straalt de Nederlandse schone.
Twee jaar lang zal ze het label vertegenwoordigen, waarbij de collecties de naam “Doutzen’s Stories” dragen. In elke collectie, die zij samen met Hunkemöller ontwerpt, zit er een stukje van Doutzens persoonlijkheid. Het eerste resultaat is alvast een schot in de roos. Sexy donkere, transparante stoffen, bustiers afgezet met kant en bh’s met flatterende lijnen die over het lichaam lopen, maken er een verleidelijke collectie van. “Mooie lingerie onder je kleren dragen is belangrijk omdat het je een bepaald gevoel geeft”, aldus Doutzen. “Wanneer je je sexy voelt, dan straal je dat ook uit”.
Ze vertrouwt ons toe dat haar eerste lingeriesetje ooit, een setje van Hunkemöller was. Net zoals het topmodel, is ook Hunkemöller van Nederlandse origine, en dat schept een band. Ze hopen samen de wereld nog verder te veroveren, en er wordt gehint op een geheel nieuwe artistieke en commerciële koers voor het merk. Veelbelovende woorden voor de toekomst dus.
Wij zijn voorlopig al blij met de eerste lancering van Doutzen’s Stories, die op 31 oktober in de winkels hangt.
Ontdek alvast via dit filmpje een kant van Doutzen die tot nu toe verborgen bleef. “Zo eerlijk en direct was ik nog nooit”, zegt ze zelf over de video.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier