Colette en ANA lanceren zwevende pop-up store
Reizigers die een vliegticket van ANA boeken kunnen hun keuze maken tussen items van Chloé, Petit Bateau en Carven.
De Japanse luchtvaartmaatschappij ANA lanceert op 1 mei een zwevende pop-up store in samenwerking met de wereldbekende Franse boetiek Colette. Reizigers die voor 1 mei een ticket van luchtvaartmaatschappij All Nippon Airways boeken, kunnen op 1500 kilometer hoogte hun keuze maken tussen een zijden carré van Carven, een enveloppentas van Chloé, een T-shirt van Petit Bateau en een hoofdtelefoon.
De exclusieve collectiestukken zijn stuk voor stuk geïnspireerd op het logo van de Franse luchtpost. Wie zich na 1 mei per vliegtuig van Parijs naar Tokyo of omgekeerd verplaatst, kan zich dus verwachten aan overwegend witte items met blauwe geometrische accenten.
Een op 1500 kilometer hoogte zwevende pop-up store
Pop-up stores schieten al enige tijd als paddenstoelen uit de grond, maar ANA en Colette gooien het nu letterlijk over een andere boeg door een op 1500 kilometer hoogte zwevende pop-up store te lanceren.
Jean Marcel Rouf, de manager van de Parijse boetiek Colette, vertelde dat ze in samenwerking met ANA de luxe en exclusiviteit, die herinneren aan de dagen van de jet-setter, naar de lucht wilden terugbrengen. Hij voegde er nog aan toe dat de samenwerking twee van de meest trendy steden in de wereld, Japan en Hongkong, samenbrengt. “Het doel is om de reizigers te verrassen op een manier die ons nog nooit is voorgedaan.”(JK)
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier